fredag 10 mars 2017

En kväll som panter

För en vecka sedan exakt var det dags för det årliga J-festen, en fest som första årets journalister ordnar för de övriga årsklasserna och även redan utexaminerade J:are. Festen ska ha ett tema och i år var det djungel. Jag klädde ut mig till en panter, kändes tacksamt då jag ju har mina panterspringbyxor samt öron och svans till ett kattdjur, svansen fick bli omfärgad än en gång. Det enda jag köpte var således en skjorta i pantermönster, tror dock inte jag kommer ha så mycket användning av den i framtiden. Festen var bra trots att det tyvärr inte dök upp så mycket människor, snacksen var goda och ett stort plus för att den legendariska drinken Blue-Erik fanns att beställa i baren återigen. Den är det bästa med festerna för journalister. Till efterfesten dök även en hel del andra bekanta upp och jag hade riktigt roligt med bland annat en hel del scouter som visade sig där på Nylle. Många av oss skulle vara i Karis tidigt nästa morgon så för mig blev det i alla fall inte en speciellt sen kväll. Men roligt var det och det bästa måste jag nog säga var temat, finns inget bättre än att klä ut sig! Vad alla andra än säger.






Är faktiskt ganska nöjd med sminket om jag får säga det själv.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar