lördag 18 mars 2017

Planer för veckoslutet

På onsdag körde jag till jobbet, efter det till Porkala, tog in Vili i bilen och körde till Esbo för att gå på kurs. Efter kursen skulle han hem och sedan även jag. Som ni hör var jag hemma ganska sent och jag var väldigt trött. På torsdagen blev det en nästan likadan dag med jobb, genast till stallet och ridlektion. Så stannade jag ändå i Porkala hos Jonathan som kommit hem en dag tidigare än väntat. Och allvarligt talat vet jag inte vart gårdagen försvann men efter att ha tagit det riktigt lugnt hela dagen hos Joanthan var klockan redan 17 och jag åkte på kurs med Ana och Vili och så avslutades kvällen med blinier och rom hos Jonathans familj.

Så lite dåligt samvete över bloggen har jag men tiden har väl inte funnits där. Men den här helgen är jag alltså ensam i Poarkala med Vili och har egentligen inget speciellt jag måste göra. Så mina planer är att gå mycket, blogga för att få några inlägg klara som jag sedan kan publicera vid andra tillfällen och inte så mycket mer. De här tre dagarna med tajt tidtabell har även lett till att jag inte gått alls speciellt mycket, så jag ska försöka ta igen så mycket som möjligt i dag och i morgon. 


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar