tisdag 22 november 2016

"Jag vill skratta med dig"

I förrgår talade jag med Jonathan på kvällen. Vi talade om att vi saknar varandra, det är ju några veckor sedan vi sågs. Och så kom vi in på ämnet vad det är vi saknar mest. Och jag kom fram till att det nog är att skratta tillsammans. Bland det bästa jag vet är att verkligen skratta timmar i sträck så man får ont i magen. Och ibland kan vi verkligen ha sådana dagar, och det är det roligaste som finns. Och det går inte att uppleva via telefon, man måste vara tillsammans fysiskt. Men på veckoslutet är det förläggning och vi tänkte att vi mod et är möjligt ska hålla en kontroll tillsammans bara för att kunna skratta med varandra. Det är nog en egenskap jag önskar av partner och nära vänner, att man kan skratta riktigt på riktigt tillsammans. Skratt är det bästa!

En annan som ofta får mig att skratta! Ibland kan jag måste sätta mig ner på en promenad för att jag skrattar så mycket åt honom.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar