tisdag 29 november 2016

32

1. Hur gammal är du om fem år? 
25 år

2. Vem var den sista du träffade? 

Mina klasskompisar.

3. Hur lång är du? 

170cm

4. Vilken var den senaste film du sett? 

Disneys "Robin Hood"

5. Vem ringde du senast? 

Hälsovårdscentralen i Kyrkslätt för att beställa papper på alla vaccin jag fått.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 

Gonatt :)

7. Var är dagens planer? 

Skola, träning och lazertag med gulisarna. Sista gulisevenemanget, snyft!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

Skicka sms, är ingen telefontalarperson men det har blivit bättre med att jag jobbat som journalist.

9. Är du en morgon- eller kvällsmänniska?

Oftast morgonmänniska men på senaste tiden har jag gjort så mycket att jag nog sovit de där extra timmarna på morgonen. Det vill säga kanske till 9-10, sent för mig.

10. När såg du senast din mamma? 
Igår kväll.

11. Vilken ögonfärg har du? 

Brun

12. När vaknade du idag? 

08.30

13. Har du någon gång hittat en katt? 

Vilken fråga... Tror inte det, men har nog stött på en katt då jag gått någonstans.

14. Vilken är din favoritplats? 

Sottunga har en ganska bra chans till första plats.

15. Vilken plats föredrar du minst?

Ute på stan en fredag eller lördag natt ensam, eller annars mörka ställen. Är ängslig på natten.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Hoppas på att jag bor någonstans där jag trivs, med någon jag trivs, har ett jobb och en hund.

17. Vad skrämde dig som barn? 

Mörkret, då som nu.

18. Vem fick dig att skratta senast?  

Jonathan tror jag.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? 

Ja det är jag nog...

20. Har du stationär eller bärbar dator? 

Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 

Det beror på, ibland med ibland utan beroende på hur jag känner för det.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 

Hemma två men det optimala är minst fyra.

23. Hur många länder har du bott i? 

Bara i Finland, ett

24. Tycker du om Kinamat? ​

Ja helt okej, speciellt om det är räkor eller friterat.

25. Vad dricker du till frukost? 

Juice, vatten eller inget alls, ibland te om jag har tid.

26. Är du en beroendemänniska? 

Jag vet inte, tror att jag är det och är rädd för att vara det, så undviker saker som man lätt blir beroende av. Men jag har varit beroende av t.ex socker.

27. Kan du några andra språk än svenska? 

Finska, engelska, grunder i tyska och franska.

28. Har du någonsin åkt ambulans? 

Nej

29. Föredrar du havet eller en pool?

Havet att vara vid och titta på, pool att simma i. Om inte havet råkar vara riktigt varmt då föredrar jag havet, oftast roligare att leka där också i vågor och så.

30. Vad spenderar du helst pengar på? 
Saker jag känner att jag kommer att tycka om och använda länge.

31. Äger du dyra smycken? 

Jag antar att jag gör det, vad som nu menas med dyra smycken. Har nog många av ädelmetaller om det syftar på det. Sällan vet jag vad mina smycken har kostat då jag fått de flesta i present.

32. Vilken var den senaste bok du läste? 

"Harry Potter och det fördömda barnet" av J.K. Rowling, Jack Throne och John Tiffany



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar