söndag 20 november 2016

Hjälp min vän

Jag har en väldigt bra vän som heter Anton. Det kan gå långa perioder utan att vi ses eller ens talar med varandra men när vi ses är det alltid som om det inte skulle ha varit någon paus. Vi har alltid roligt och skrattar mycket och kan sitta och prata en hel kväll om allt möjligt. Det senaste året har han åkt runt i världen på diverse olika äventyr, bestigit berg, hajkat och på andra sätt upptäckt naturen. Och det här är någonting han verkligen brinner för och vill göra mer av. Därför tävlar han nu om att få vara med om Fjällräven Polar expeditionen. Ett äventyr där en grupp människor reser 300km med hundsläde i norra Norge. Jag vet hur mycket han vill det här och jag vet att han är just rätt person att få uppleva det och skulle verkligen hoppas att han tar sig dit. Han behöver all hjälp han kan få, tävlingen går nämligen ut på en röstning. Så nu ber jag er, ta under en minut av ditt liv, gå in på länken HÄR och rösta på honom. Just nu ligger han tvåa i Finland.

Fick inte hand ansökningsvideo inbakad här men ni kan se den på länken.

Det skulle göra både mig och honom glad om ni ville rösta! 
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar