onsdag 9 november 2016

Jag kommer aldrig hinna göra allt

Igår kväll låg jag och tänkte och tänkte att jag gör så mycket och har så mycket jag vill förverkliga att jag nog aldrig kommer att hinna med allting. Och trots att det på ett sätt gjorde mig lite ledsen gav det mig även en puch att börja köra hårdare. Ni vet ta tag i saker nu, börja uppfylla mina drömmar nu. Jag fick verkligen motivation att typ stiga upp och skriva på den där boken jag har i mina drömmar. Men så tog verkligheten tag i mig och jag insåg att jag har väldigt mycket nu och att det bästa jag kan göra är att ta en dag i sänder. Samtidigt som man blir så ledsen då planerna inte går som planerat. Jag har nästintill ett minutschema denna vecka så då jag upptäcker att uppgifterna som ska vara gjorda i morgon kväll för att få närvaro på statistiken inte ha öppnat och jag inte hinner göra dem i morgon blir jag ledsen. Vad är det för logik, man måste göra dem samma dag? Och om jag har fullt upp hela dagen och inte kan vara där? Vad är i så fall poängen med att man ska kunna göra dessa uppgifter på egen hand för att inte behöva vara där. Nej suck, skickade iväg ett mejl till föreläsaren och berättade vad jag tycker. Som tur tar ju inte uppgifterna som borde göras slut.

Åhh vad jag önskar att vädret var mera likt det här än den snömängden som ligger på gatorna då jag ska köra till Ekenäs i morgon.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar