onsdag 23 november 2016

En trött dag

Jag hade ingen bra morgon, sov för lite förra natten och var riktigt trött. Och i skolan började även huvudvärken smyga på. Men efter några timmar tänkte jag att nej nu, nu får jag sluta vara sur och bli glad i stället. Så började jag att försöka le och skratta i stället. Och så blev dagen faktiskt bättre och ännu bättre av att Jonathan meddelade att han kommer hem en dag tidigare. Så han är med mig hela fredagen och kommer med till butiks och så vidare. Verkligen skoj! Och snart är skoldagen slut och då väntar ett avsnitt av Paradise Hotel och så har jag teaterövning. Och det brukar alltid göra mig på gott humör! Det är nog en helt okej dag. Och i morgon har jag bara två timmar datorövning och sedan är det veckoslut. Shit vad taggad jag är för veckoslutet!

Passar ju med en scout meme här tycker jag!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar