måndag 8 september 2014

Vecka 37

Tänkte åter igen göra ett veckans schema inlägg, eftersom det faktiskt händer en del saker under den här veckan för mig.

måndagen inleds höstens studentskrivningar, med engelska hörförståelse, redan skrivit om det så nämner det bara.


tisdag morgon åker jag iväg med bilen full, mot Tvärminne. Till zoologiska stationen, äntligen tillbaka. En massa MTM människor och ven andra, blir inte samma sak och inte alls lika bra antagligen men i alla fall. Där stannar vi till torsdag kväll.


För veckoslutet har jag inga planer, men det är ju engelska studentskrivning nästa veckans onsdag så det säger väl en del... En konfirmation blir det i alla fall och på söndagen har jag ridlektionen jag missar på torsdag.


Ha en bra vecka <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar