måndag 15 september 2014

11 dagar

Alltså fy fan säger jag bara. Jag vill inte skriva studenten, eller jo jag vill men jag vill ha det över och jag vill lyckas. Jag vill verkligen inte skriva om något på våren, det är just nu det värsta jag kan tänka mig. Det allra värsta skulle vara att skriva om engelskan, vilket jag som det ser ut nu antagligen måste göra. Egentligen är jag ganska glad att de här tankarna kommer först nu, nu då det är två dagar till engelska skrivningarna och 11 till biologin. Det gör liksom att jag inte behöver må dåligt en så lång tid. Och jag har redan en lista, en lista på vad jag ska göra efter skrivningarna, och den är lång.


Haha, alltid då jag inte har bilder för inlägg tar jag någon bild som misslyckats då jag ska fota något på ett visst sätt, de blir ofta ganska roliga men går ju inte att använda till det bruk de är syftade för
  • Samma dag som biologi skrivningarna är ska jag ha myskväll med MTM människorna, äntligen ses vi igen!
  • Lördagen efter blir det mys med Jonathan på stugan, så glad att han frågade och förstod precis vad jag behöver!
  • Så ska jag redan på onsdagen gå till biblioteket och låna svenska böcker att läsa. 
  • Veckan efter har jag metematikprov och veckosluts efter det tänker jag inte göra något som har med skola att göra
  • Jag tänker börja scouts igen, 6 veckor scouting på veckosluten och dessutom i ansvarsgruppen för de yngre scouternas program på förläggningen
  • Jag ska fotografera och skriva
  • Jag ska kolla på Paradise Hotel utan att behöva ha dåligt samvete, bara dåligt samvete för att jag kollar på ett så hjärndött program men inte för att det är på svenska
  • Jag ska börja träna! Få tillbaka min mage och rumpa jag tränade upp på våren och som försvann under sommaren.
  • Jag ska lacka naglarna, gå på bio och se vänner
  • Framför allt ska jag inte ha dåligt samvete för allt jag gör som inte har med skola att göra!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar