fredag 5 september 2014

Min älskade ö

Idag har varit en bra dag. Jag vaknade tidigt och tänkte först att äsch då jag som hade sov morgons. Men efter ett avsnitt av Make it or Break it slog idén mig att jag ska ut och springa. Jogga. Och så på med springkläderna och på med appen och sedan bar det av. Ett varv runt pölen, två kilometer. Inte jätte långt alls och inte jätte bra tid heller men relativt nöjd med resultatet och ännu mer nöjd med att jag tog mig ut i spåret, jag menar jag springer ju aldrig!

Kul skola med biologi och sedan hämtade min pojkvän upp mig från skolan, vi åkte till mig, jag packade med en massa skolböcker och sedan åkte vi. Jag körde, hemifrån Grankulla till Korpo, Galtby. Och ja, nu är vi på färjan, färjan som tar oss till det bästa stället på jorden. Mamma åkte redan på morgonen men vi hade skola och jobb så vi kommer först nu. Men kul i alla fall, har inte varit där als i sommar så jag längtar verkligen. Det kommer nog aldrig att finnas en plats som denna!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar