tisdag 16 september 2014

Are you ready?

Inte egentligen, med en så dålig hörförståelse är det inte med det bästa självförtroendet jag vandrar in i salen. Men nu lägger jag det bakom mig! Jag har köpt mat till imorgon och jag tänker bara utnyttja och använda all tid jag behöver och göra mitt bästa. Så hoppas vi att det räcker och räcker det inte bestämmer jag sedan vad jag gör. Förr var det så självklart att skriva om om jag fick under ett visst vitsord, inte längre, men det tar vi senare!

Vindruvor, karelska piroger och älsklingschokladen! Och dricka, har inte all dricka där ännu eftersom jag även tar en halv liter vatten

Karelska pirogerna var verkligen det bästa under finska skrivningarna, bättre än chokladen faktiskt! Favorit i repris!

Daim Marabou <3

Godnatt! <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar