tisdag 30 september 2014

Trendtåg

Idag i matbutiken med mamma såg jag något som jag har sett på typ alla sociala medier hos alla lite kändare personer. Nämligen läppbalsamet Baby lips. Och ja, eftersom alla typ avgudar och hyllar det så mycket tänkte jag att jag väl kan testa. Ville dock inte ha någon färg så tog rn som doftar mint och är genomskinlig, bara återfuktar.


Och första intrycket är faktiskt helt bra, inte det bästa läppbalsamet men i alla fall. Bäst är enligt mig Helosan, som inte egentligen är ett läppbalsam utan en tjock neutral fuktighetskräm som används mycket bland hästar och så. Men den här doftar gott (onödiga tillsatsämnen hej) och det är ju praktiskt med en liten produkt (som jag kommer tappa bort som precis alla). Har ni Baby lips? Vad tycker ni?


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar