söndag 28 september 2014

Allvar

Nu tänkte jag börja köra på allvar igen, ja ni vet några inlägg per dag och så vidare. Det här veckoslutet har jag alltså myst. Riktigt mycket. Först med MTM människorna, tyvärr var vi bara fyra så vi ska snart träffas igen. Vi åkte till Olars och hade en kul kväll och natt, åt tortilla och pratade och pusslade. På lördagen åkte jag hem och packade om och åkte sedan vidare. Först till Porkala Marin där båtarna tagits upp på morgonen och jag hjälpte till i slutet med att bygga skydd för dem och så. Mot kvällen var det Cappes födelsedagsmiddag hos Juntti och efter det åkte Juntti och jag ut till holmen och tillbringade natten och söndagen där. Inget tungt alltså, verkligen ett behövligt veckoslut efter alla skrivningar, imorgon börjar jag öva för torsdagens matematikprov, men ännu ikväll tar jag det lugnt. Har dessutom skola varken imorgon eller på tisdagen så det är ju skönt. Puss på er!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar