lördag 6 september 2014

Min egen lilla Bob

Den här veckans måndag var ingen vanlig dag för mig. Den här måndagen blev jag nämligen bilägare! Kan ni fatta? Jag har köpt en bil, jo jag har köpt den själv, och den står på gatan och är min egen. Det är en svart VolsWagen Golf med någon sorts pärleffekt, som gör att färgerna runt den speglar ganska mycket. Min mamma trodde till exempel i butiken att den var brun då det speglade från en annan bil. Och så klart måste min bil ha ett namn. Jag funderade länge och tänkte mycket på Bob, men den ser inte riktigt ut så men till slut blev det i alla fall det. Så nu står min lilla Bob på gatan och är så fin.


Maskot ovanför spegeln


jag kommer typ aldrig mera att behöva ta ut ridsakerna, utan bara förvara dem i bilen. Så skönt att inte behöva bära dem av och an.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar