söndag 7 september 2014

På väg hem

I färjan igen. Samma färja. Men åt andra hållet. Det var en kul dag på Sottunga och imorgon börjar det på riktigt. Jag inleder höstens skrivningar. Engelska hörförståelse. Ganska pirrigt och jag vill så gärna lyckas. Bara att köra fullt, jag kan koncentrera mig i 60 minuter på att bara lyssna, det krävs en hel del men jag tänker faktiskt förlåta om jag sedan inte orkar lika mycket på resten av dagens lektioner. Om det är en text som läses up två gången ska jag skriva ner punkter första gången på klottpappret och där ska jag även skriva allt jag bara kan komma på i öppna frågorna, och sedan först få svaren till två rader. Jag är spänd men samtidigt vill jag ha det över, och jag vill verkligen vara nöjd med mitt resultat.


Har några bilder från Sottunga nog, men kamran nere på bildäck. Visar dem ikväll eller imorgon.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar