torsdag 18 april 2013

Varför mäts inte febern från armbågsvecket?

Vid armbågsvecket visar febertermometern betydligt lägre och jag skulle gärna tro på det. Min nya hobby är ju att mäta febern. Frustrationen jag känner mot termometern, vi synkar inte alls. Jag vill bara svära och skrika åt den att stiger du mer så bryter jag av dj. Men retsamt stiger den ändå bara och bryr sig inte ett dugg om mig, mina känslor eller något annat som är viktigt. Den vill att jag skall ligga här och känna att det inte är någon ide med att fortsätta dricka och mäta febern, inget hjälper ju ändå. Jag blir ändå inte frisk. Imorgon är det vår dag och vad gör jag...



2 kommentarer:

  1. hmh... :/ kämpa på... me god tur så hinner du bli frisk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. d blir no inget av d... ja kanske mår så bra på lördan elä söndan att ja kan se hnm, mn allt va planerat och "lediga" veckoslut finns d få av...

      Radera