onsdag 17 april 2013

Rolig temadag...

Ja här ligger jag... Två täcken på mig, fryser och har 37,5 graders feber. Jätte najs! Det är ungefär två grader högre än min normala kroppstemperatur så det känns inte alls kul och jag vet inte vad jag skall göra, bara fryser. Som tur är det temadag i skolan så jag missar inget viktigt, men mitt veckoslut... Jag skall fira ett år med Juntti men vad blir det av det då? Är så ledsen och arg och vet inte vad jag skall göra, HATAR ATT HA DÅLOGT IMMUNFÖRSVAR!!! Hoppas på att allt fixar sig med en dags vila. Min kropp säger emot men jag har inte tid att vara sjuk.

//Täällä minä siten makaan.. Kaksi peittoa päälläni, palelee ja on 37,5 astetta kuumetta. Najs! Se on suunnilleen kaksi astetta korkeampi kuin normaali ruumiinlämpöni joten ei tunnu ollenkaan hyvältä, en tiedä mitä tehdä kun vain palelen. Onneksi tänään on koulussa teemapäivä joten en ole poissa mistään tärkeästä, mutta viikonloppu... Vietetään Juntin kanssa vuosipäivää mutta mitä sille tapahtuu? Olen niin surullinen ja vihainen, VIHAAN HUONOA VASTUSTUSKYKYÄ!!! Toivottavasti kaikki hoituu sillä että otan päivän rauhallisesti. Keho sanoo vastaan mutta minulla ei ole aikaa olla kipeä.//


Lycklig och ovetande ännu på måndag <3 : Madde

4 kommentarer:

  1. oj nejj.. :( krya på dej!

    SvaraRadera
  2. Krya mette! Ja rita muute dendä karikatyrbilden på dej hehehe ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj jee, tack :D ja måst få dn sn :)

      Radera