lördag 20 april 2013

Tröga dagar

Ja nå helt bra mår jag faktiskt inte. Hostar alla inälvor ur mig känns det som. Men jag vill nog tillbaka till vardagen nu. Det känns så trögt att bara ha legat här i flera dagar. Idag har jag som tur gjort lite skol grejer men ändå. Har rätt så lätt period så hemskt mycket finns inte ens att göra. Som tur har jag nu läst det jag satt som mål för mig att läsa ur boken om mormoner denna vecka. Nu kan jag i stället läsa andra finska kursens bok, som är betydligt trevligare att läsa. Lite att ta fatt har jag ju också men egentligen är det bara matematik och fysik jag måste jobba med. Trögar mig igenom morgondagen ännu och sedan tänkte jag börja leva igen.

//No en ny voi ihan hyvin. Tuntuu siltä että yskisin sisäelimet ulos. Mutta haluaisin takaisin arkeen nyt. Tuntuu niin tylsäältä kun olen vain maanut täällä mont päivää. Tänään olen sentään tehnyt vähän koulu asioita. Minulla on aika helppo jakso nytten joten paljon tekemistä ei edes ole. Onneksi olen lukenut niin paljon kun laiton tavoitteeksi tälle viikolle kirjasta mormooneista. Nyt voin sen sijaan lukea toisen suomenkielen kurssin kirjan, joka on paljon mukavampi lukea. Vähän ottaa kiinnihän minulla on mutta itse asiassa se on vain metematiikassa ja fysiikassa. Selviän vielä huomispäivän ja sitten alan elää taas.//
 Två bilder jag hittade när jag kollade genom bilder, sommar, sol, häst och hund <3
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar