söndag 7 april 2013

Andas, ta det lugnt, om 20 minuter börjar vi

Snart börjar jag dagen. Idag skall jag läsa fysik. Bara fysik. Sista provet. Måste orka läsa. Måste orka kämpa för ett bra resultat. Ska läsa hela dagen. Tills jag skall på scoutmöte. Första hjälp. Jag gillar första hjälp. Kan det rätt bra. Är intresserad av det. På kvällen kommer jag hem. Då kollar jag ännu igenom fysiken. Imorgon skriver jag provet. Sedan är provveckan slut. PUNKT.

//Kohta päivä alkaa. Tänään luen fysiikkaa. Vain fysiikkaa. Viimeinen koe. Pakko jaksaa lukea. Pakko jaksaa taistella hyvän tuloksen vuoksi. Luen koko päivän. Kunnen lähden partiokokoukseen. Ensiapu. Pidän ensiapusta. Osaan sitä aika hyvin. Illalla tulen kotiin. Silloin katson vielä läpi fysiikan. Huomenna kirjoiten kokeen. Sitten koeviikko on ohi. PISTE.//




<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar