söndag 21 april 2013

Hostfri, och imorgon sätts layoutandet igång

Ja imorgon börjar vi sätta ihop Flingan. Spänd, har lite måstat skrika ännu idag, några tror visst att deadline och bilder till alla artiklar inte gäller dem... Murr på er säger jag bara. Nå de flesta var bara missförstånd men så finns det flera artiklar av samma person. Alla utan bilder...
Men skola har jag inte gjort tillräkligt utan bara det ytterst nödvändiga. Suck, har ingen motivation. Och om ni inte märkt så har jag ju skrivit typ tre inlägg per dag de senaste fyra dagarna. Om ingenting! Nu är jag lite trött och hittar inte på något mer att skriva om ingenting. Så när jag för en gångs skull har tid att skriva finns det inget att skriva om...

Duktig chefredaktör!

Världens finaste <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar