söndag 7 april 2013

Get to know me better

Har du några djur?
Jaa, en hund och en ödla
Nämn tre saker som är fysiskt nära dig just nu
Min pjamas, min dator och provpapper
Hurdant väder är det just nu?
Mulet, skall tydligen snöa idag...
Kör du bil? Har du krockar i så fall?
Nej men snart, typ om ett år.
När vaknade du idag?
8
När dushade du senast?
Igår
Vilken film såg du senast?
Minns inte, var så länge sedan...
Vad står i ditt senaste mess?
Jag har äntligen fått info om det, har med det till scouterna idag :)
Vad har du för ringsignal?
Euforia <3
Har du varit i ett annat land?
I många
Gillar du sushi?
Jaa, men jag gillade inte förr
Var köper du dina matvaror?
Det är inte jag som köper dem
Har du tagit sömnmedicin för att kunna sova bättre?
Nej!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Min älskade macbook air <3 laptop alltså
Vad fyller du till näst?
SEXY 17
Använder du glasögon eller kontaktlinser?
Nej, har bra syn
Har du färgat håret?
Aldrig
Berätta något du planerar att göra idag?
Scoutmöte
När grät du senast?
Igår när jag var himla frustrerad och till råga på allt råkade jag ha sönder ett glas
Vad är det bästa pizzapålägget?
Avokado, tomatpurré, salami, metvurst, pepperoni, oliver, torkade tomater, vitlökssås, rostad lök, ost, mögelost, saltgurka... Finns nog mera men jag brukar ta lite vad jag hittar, och alltså allt på samma pizza!
Hamburgare eller cheesburger?
Cheesburger, men aldrig mera McDonalds tuplajuusto! 4,20€ för en då man får en vanlig för 1€!!!
Ögonfärg?
Bruuun
Kan du känna skillnad mellan Pepsi och Coca cola?
Nej, tycker sådana är löjliga som tycker det är såååå stor skillnad. Men stor skillnad är det däremot mellan Jaffa och Fanta!!!!

<3 : Madde




2 kommentarer: