onsdag 10 april 2013

Jag är inte ensam!

Nya perioden började idag. En del missförstånd men det fixar nog sig. Hade även min första FinA6 timme, och tack och lov jag är inte ensam med tvåor! Mymme räddade påriktigt min dag, så skönt att inte vara den enda och att inte vara ensam. Och så skönt att eta att grupparbetet inte heller blir jobbigt och så. Borde komma bilder från en hur skoijig photoshoot som helst, om lilla Julius ville skicka mig bilderna...

//Uusi jakso alkoi tänään. Hieman väärinkäsityksiä mutta kyllä se siitä. Minulla oli ensimmäinen FinA6 tuni, ja kiitos kiitos en ole yksin kakkosluokkalaisten kanssa! Mymme pelasti niin päiväni, niin ihanaa että en ole yksin ja ainut. Ja kivaa että paritehtäväkin ei ole mikään huima este. Pitäisi tulla kuvia photoshootista, jos vain Julius haluaisi lähettää kuvat...//

Vad gillar ni min nya profilbild förresten? :)
<3 : Madde

1 kommentar: