onsdag 17 april 2013

In Lärkan we got talent!

Jag bara måste visa dessa! Det är skitdålig iPhone kvalitet på videoklippen men ser och hör i alla fall att det är något helt unikt. Jag kan inte fatta hur skickliga människor kan vara, och att dessa människor är mina vänner! Jag är stolt över att känna er, och kom ihåg när ni är kända att ni en gång i gymnasiet kände en rätt obetydlig tjej som jag.

//Pitää vain näyttää nämä! On ihan sika huono laatu videoissa mutta näkee ja kuulee että tässä on jotain ihan erityistä. En voi uskoa että ihmiset voi olla näin taitavia, ja että nämä ihmiset ovat minun ystäviäni! Olen ylpeä että tunnen teidät, ja muistakaa sitten kun olette tunnettuja että tunsitte joskus lukiossa yhden aika tavallisen tytön, minä.//
Kan inte fatta vilken röst denna kille har! Bara lyssna och gapa

Inte visste jaga tt Max var en sådan kroppskonstnär


My beach boys <3 Behöver nog inte säga så mycket, älska Vikingar <3
<3 : Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar