lördag 6 april 2013

Awesome kurs

Idag var jag på journalist kurs och den var verkligen över förväntningarna! Det var Kia från radio x3m som höll kursen och de sex timmarna bara flög förbi. De ska välja ut fem av de elva som var på kursen och de får fara ett veckoslut och göra en massa journalistgrejer om någon teatergrej. Ni vet inte hur mycket jag skulle vilja dit. Man får får lön för det och är man riktigt duktig kan man få börja blogga för organisationen som ordnade det här evenemanget och få lön för det. Jag vill jag vill jag vill!!!

//Tänään olin toimittaja kurssilla ja se oli todella yli odotukseni! Kia radio x3mistä veti kurssi ja kuusi tuntia vain meni. Ne valitsee viisi niistä yhdestätoista jotka olivat kurssilla jotka saavat yhden viikonlopun ajan olla jossain teatteritapahtumassa ja tehdä kaikenlaisia toimittajajuttuja. Ette tiedä miten paljon haluan päästä sinne. Siitä saa palkaa ja jos on oikein taitava voi saada blogata niille vakituisesti ja saada siitä palkkaa. Haluan!!!//



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar