fredag 19 april 2013

Jag älskar dig!

Nu måste man väl skriva det på bloggen också. Idag är det då ett år. Ett fantastiskt år. Och fastän det inte blev som planerat kan jag inte säga att jag inte skulle ha blivit alldeles löjligt lycklig av att vakna och hitta ett meddelande i telefonen; "Älskar dj <3 o d ha ja gjort i ett år" och ett <3 på min Facebook wall. Förlåt vännen att det blev så här, om två veckor tar vi vårt veckoslut.

//Kai se pitää tännekin kirjoittaa. Tänään meillä on siis yksi vuosi täynnä. Fantastinen vuosi. Ja vaikka ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan en voi sanoa että en olisi ollut ihan naurettavan onnellinen kun heräsin ja löysin viestin kännykässäni; "Rakastan sua <3 ja sen olen tehnyt vuoden" ja <3 Facbook seinälläni. Anteeksi muru että kävi tälleen, kahden viikon päästä otetaa meidä viikonloppu.//

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. alltså jag kan inte vara lycklig för er när jag ser lilla oscar gråta där! :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om han själv skrattar mest o allti ska påpeka dn hä bilden så e d lugnt :)

      Radera