torsdag 11 april 2013

Cause sometimes girls are just too complicated

Det var på tisdagen. Jag hade två provutgivningar, sedan hade jag ingen fysik utgivning för vår kära Waxlax låg i hög feber. Inte heller engelska utgivning hade jag och så var det utgivning i positionen jag hade hål i. Men ja inte åkte jag ju hem trots att jag slutade. Nej jag måste ju bli och vänta på talangjakten som började klockan två. Några av mina favorit Vikingar körde ju sin YMCA dans och jag hade lovat filma rösta och vara moraliskt stöd. Tyvärr gick det inte hela vägen för våra killar men de fick ändå vara det ÅsÅma slutnummret. Men före talangjakten var jag med Henri, Murre och Julius och hade lite photoshoot då de också hade hål.

//Oli tiistaina. Minulla oli kaksi koeantamis tuntia, sitten ei ollut fysiikkaa eikä englantia ja sen jälkeen minulla oli oikea hyppytuntini. Mutta enhän lähtenyt kotiin vaikka koulupäivä oli loppunut. Pitihän minun jäädä katsomaan koulun talentti showta. Yhdet suosikki Viikingeistähän veti YMCA tanssinsa ja olin luvannut ottaa videota äänestää heitä ja olla henkistä tukea. Valitettavasti ei kantanut oppuun asti pojille mutta he olivat kuitenkin loppuhuipennut showssa. Mutta ennen talenttia olin Henrin, Murren ja Juliuksen kanssa ulkona photoshootilla koska niilläkin oli hyppytunteja.//
Murres huppare, storlek L...

Henris Canada goose rock <3 Rätt stor den också och hur härlig som helst

 Lärkan boys

Jag håller på att falla ner i snön som jag inte trodde var fullt sååå djup, tack Murre för räddningen


Henris och min Romeo och Julia bild <3

Pose på räcket (when you see it...)



Sedan skulle han lyfta ner mig från räcket, PÅ SINA AXLAR, var helt skiträdd! Men bra gick det och har satte ner mig tryggt och försiktigt 

Solguden

Söt eller? inte direkt, var inte min mest fotogeniska dag men roliga bilder blev det ju

Julle klippte bort Henri när vi skulle ta en pupsbild...

Och så våra härliga Vikingar <3
<3 : Madde

3 kommentarer: