måndag 27 april 2015

27 april - 3 maj

En vänskap som du oroat dig lite över finns i dina tankar under veckans början, kära Oxe, och det är svårt att släppa känslan av att någon sårat dig, eller att du sårat någon. Ett tillfälle att prata ut ges på onsdag, och jag rekommenderar att du tar chansen. Du kan styra samtalet och slippa känslan av att någon annan bara försöker undvika tuffa sanningar. Och på ett helt annat tema – behöver du prata med någon om pengar? Använd söndagen.
Mest romantiska dagar: 29 april & 3 maj
Tja, en oro över en vänskap har faktiskt funnits. Men jag tror att det börjar vara löst redan, så varför vänta? Och ja, det finns personer som sårat mig, vänner som sårat mig, kanske jag får träffa någon på onsdagen... Känner inte direkt att jag behöver pengasnack, så den punkten tror jag bara jag hoppar över. Romantiska dagar, 29 april, vappen, Jonathan kommer ut ur militären. 3 maj känns lite ologiskare, men vi kommer ju att ses då också.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar