fredag 10 april 2015

Är det jag?

För tillfället sitter jag på en besiktningsstation och får Tuppen kontrollerad. Eftersom jag inte är någon kaffedrickare åt jag bara ett Marie kex från kaffebordet (bra service förrästen, kommihåg att jag aldrig gjort detta förr). Så nu är kexet länge sedan uppätet och då är det dags att blogga. Jag älskar tester, här är några resultat i roliga test.

Bakom min rygg verkar folk snacka om en hurudan rebell jag är. En sak som stämmer är ju i alla fall att jag vill sticka ut ur mängden. 

Då jag blir arg beter jag mig mest som en elefant, lite som en katt också. Stämmer ju nog att jag sällan blir arg, för jag är inte speciellt bra på det (blir öedsen i stället) men visst blir jag riktigt arg då jag sedan blir det. Och ja, ingen skadar mina vänner och är dumma med dem!

Min hundras är schäfer, jag står nog alltid fast vid min åsikt (ibland lite för mycket). Och jag är inte den som sviker, jag är väldigt lojal och håller fast vid mina vänner. 

Gillar ni sådana här inlägg där jag skämtsamt ser över min personlighet?
<3 : Madde



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar