tisdag 7 april 2015

6-12.4

Jag tänkte starta en ny grej här på bloggen. För varje måndag läser jag nämligen mitt horoskop på Veckorevyns hemsida. Jag älskar att analysera och diskutera det, så jag tänkte börja varje vecka här på bloggen med att diskutera det här. Men denna vecka kommer det upp på tisdagen (ni får en förklaring senare). Så här låter alltså horoskopet för oxen denna vecka:

Den här veckan är du full av oväntade och otroligt bra idéer, kära Oxe. Uttryck dem och prata med andra om dina planer – de kan hjälpa dig att förverkliga dem. Oro inför en utbildning, framtiden och en lång resa dröjer kvar från helgen, speciellt när ditt hem och din nuvarande rutin känns som det tryggaste i hela världen. Det ser ut som att du gör om lite i dina framtidsplaner för att känna dig säkrare, bra för dig. Som sagt – du är full av bra idéer och lösningar nu.
Mest romantiska dag: 6, 8, 9, 11 & 12 april
Oväntade och bra idéer känner jag inget speciellt för, jag brukar ha rätt mycket idéer men det känns inte som att den här veckan kommer vara så speciell eller att jag ska hitta på en massa, tyvärr. Och oron över urbildningen och framtiden är ju faktiskt riktigt riktigt sant, det är under den här veckan allt ska bestämmas och slås fast med utbildningarna jag söker till. Jag är egentligen ganska säker, och har varit det länge. Men det är så typiskt jag att då det sedan ska slås fast och inte kan ändras mer börjar jag tvivla på saker jag vetat i tre år. Resan och helgen och att hemmet känns tryggt kopplar jag ihop med påsken, som var otroligt härlig och som jag faktiskt var väldigt ledsen över att det tog slut. Jag fick känslan av att jag känner mig så trygg i en vardag där min kille ingår, bara leva ett normalt liv som rullar på. Torka upp bajs efter hundar och stöka till huset och städa upp efteråt och så. Tryggt och så härligt. Att jag tydligen gör om i mina framtidsplaner gör mig lite orolig, jag vill inte ändra någonting nu. Bara köra på och hoppas att det blir rätt.
Om de romantiska dagarna kan jag bara säga att jag inte kommer träffa Jonathan någon annan dag den här veckan än måndag, det vill säga 6.4 så den var det väl rätt på... De andra får vi väl bara se om någonting annat händer (knappast).

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar