måndag 20 april 2015

20 april - 26 april

En känsla av inre nystart ligger över dig, kära Oxe, och du gör dig av med gamla känslor nu. Det som varit har varit, och du är mer än redo att släppa gammal oro och se fram emot nya äventyr. Till exempel en resa eller en utbildning. Du planerar inför framtiden nu, och det känns lika läskigt som underbart. Den här veckan är perfekt för att fråga ut någon som gjort något liknande, få tips och köpa förberedande böcker i ämnet. Att spara pengar blir också ett viktigt delmål denna vecka, varför inte starta ett sparkonto? Du vill vara mer än redo för vad som än väntar framöver.
Mest romantiska dagar: 21 & 22 april
Det enda sättet jag kan tänka mig att detta skulle passa in på mig är läsningen. Jag planerar ju inför framtiden genom att läsa på inträdesproven nu. Och tydligen är det nu jag borde köpa böckerna jag ska läsa, förutom att jag redan har dem då... Allvarligt var detta en vecka då jag inte var helt nöjd med mitt horoskop, inget som jag direkt kunde koppla till någonting och inga direkta tips som jag kunde anpassa på någonting heller. Mina mest romantiska dagar tisdag och onsdag... Tror faktiskt inte att jag kommer ha så jätte romantiska dagar överhuvudtaget denna vecka, så kanske det lilla lilla som kommer att hända händer dessa dagar. Typ att jag får ett lite extra gulligt SMS eller någonting i den stilen.
Nya bilder på Vili på kommande, satte in dem på datorn igår

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Vad kul med horoskop :D länge sen jag har läst mitt. Vili är sååå söt!!!! (observera många utrpstecken ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jss, tänkte börja köra det varje vecka :) visst är han! Jag är en stolt moster :P <3

      Radera