söndag 26 april 2015

Då "fel personer" blir par

Okej ni ska ha klart för er, jag kollar på dokusåpor och blir otroligt fast i serier som till exempel paradise hotel. Jag följer med och ofta ser man par som blivit tillsammans efter programmet. Men till saken hör ju att det aldrig är de som varit ett otroligt tajt par i serien som sedan blir ihop. I förra säsongen av Paradise hotel till exempel, vem hoppades inte att Saga och Kristian skulle få en framtid efter programmet. Och vad hände? Jo nu är Saga ihop med Adam som också var med i förra säsongen. Det är på något sätt så konstigt då det inte alls har verkat som att de hade speciellt mycket att göra med varandra inne i huset. Eller att Paow och Smail hänger sjukt mycket med varandra (har inte riktigt koll på vad som pågår mellan dem). Alltså inget fel men jag tycker bara det är så konstigt att det ofta händer så här och värdigt sällan att par i huset blir par utanför. Håller ni med?


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Haha :D jag har lite samma problem då jag ser på serier. Men värst är när handlingen absolut inte går som jag vill. Har till och med blivit så arg att jag slutat se på serien. Det var en serie som jag följt i många år och jag tyckte inte att de som skrev manuset höll sig till vett och etikett standard för serien.

    SvaraRadera