onsdag 15 april 2015

Lycka och kärlek

Det var meningen att jag skulle åka till Ekenäs och hälsa på min soldat ikväll. Det blev inte så, för militären bestämde sig för att han nog har program fram till 19:30 (vanligtvis till 18:00, och att åka dit för en timme verkade inte direkt vettigt...) så vi slopade den planen och blev både ledsna och arga. Men vi bestämde i stället att jag åker dit och hälsar på på söndag eftersom han sitter inne veckoslutet. Och vet ni vad det bästa med det är? Jo att söndagen har datumet 19.4, vilket betyder att vi har tre års dag då. Inte kanske det sättet man helst vill fira sin årsdag, men ändå lite mysigt att åka ut till Ekenäs, träffa sin kille och äta munk på soldathemmet. Just nu känner jag mig rätt lycklig faktiskt, bara att göra det bästa av situationen. Det blir bra det här!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar