torsdag 16 april 2015

Snart syns jag!

Jag ska få en länk på Finlandssvenska Bloggares egen blogg. Det är en blogg, där det händer en massa roligt som berör just den Finlandssvenska bloggvärlden. Jag tycker det är så roligt att allt nu börjar komma igång, och att det verkligen skapas ett nätverk i svenskfinland av bloggar och bloggare. Vi är typ hundra ljusår efter Sverige, så klart men det gör inte så mycket känns det som. Det här känns verkligen mer personligt, vi är trot allt inte ens nära på lika många som i Sverige, och jag hoppas att det ska bli ett ännu starkare nätverk där vi kan stöda varandra och där man kan vara sig själv. För jag är helt enkelt inte en typisk bloggare, jag bryr mig inte om mode, jag går utan smink och jag trivs bättre i skogen än i staden. Men klicka på bilden här under så kommer ni in på bloggen, där även min blogg snart kommer att finnas som länk!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar