söndag 26 april 2015

Idag var det ingen sol utan fuktig dimma

Idag kände jag verkligen att jag behövde rensa tankarna, så trots att jag på morgonen hade kollat ut i ösregnet och sagt för mig själv att promenaden får bli emellan idag tog jag mig ut. Hade tänkt gå en kortare väg än igår, men det visade sig att den bara var en kilometer kortare. Och trots att solen inte sken var det även galet skönt idag. Luften var otroligt fräsch efter morgonens regn, det låg en fuktig dimma överallt. Och på grund av det gråa vädret höll nog de flesta sig inne och jag såg bara några hundägare som motvilligt släpat sig ut med hunden. Det är bland det bästa jag vet att få gå ensam och bara tänka och inte känna någon stress eller någonting, men jag måste göra det ensam. Allra bäst är det om jag har en hund att gå med, men ingen människa, jag ska få gå i min ensamhet och lyssna på Hannahs och Amandas podcast och bara vara för mig själv. Hoppas verkligen att jag hittat någonting för mig nu som är här för att stanna, någonting som får mig att må bra och som jag trivs med.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar