lördag 25 april 2015

En timme i solen

Idag bestämde jag mig för att göra någonting gott för min kropp. Jag har nämligen märkt att jag mår så mycket bättre dagar då jag har tagit långa promenader med Vili, så jag tänkte att då det är så fint väder tar jag mig ut och går. Jag tittade ut en lämplig rutt, ingen aning om hur långt det skulle vara då jag startade, såg bara att jag typ skulle gå en cirkel och komma hem så att jag inte behövde gå av och an någonstans. Jag satte på en podcast i hörlurarna och gick ut, ingen press på fart eller någonting bara gick i lugn och ro i solen och njöt av livet. För det mesta var det på tomma smågator, vilket jag fullkomligt älskade. Till slut hade jag promenerat en timme och det hade resulterat i 5,5km. Hade nämligen appen endomondo på bara för skojs skull för att se sträckan. Jag hade inget annat mål än att gå och få mig själv att må bra och det lyckades jag verkligen med. Jag ska verkligen försöka gå mera, om jag har någon som pratar i öronen är det faktiskt inte så tråkigt, och som sagt mår jag själv väldigt mycket bättre då.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar