lördag 9 februari 2013

Trög och ful dag!

Har inte typ gjort något idag, städat bäddat och gjort matta läxan. Så ha jag börjat nörda mig i Melodifestivalens underbara värld. Ikväll avgörs UMK, men klart att det är Melodifestivalens deltävling 2 jag skall kolla på. Jag bara älskar allt det här kring Melodifestivalen och Eurovisionen, blir yr av glädje av det. I kväll är det sockersöta Ulrik Munther vi skall heja på, han skall till final och kanske t.o.m representera Sverige i Eurovisionen. I morgon måste jag en sväng till Sello och köpa proteinpulver och på kvällen är det scoutmöte med proteinbarsbakning på schemat.
Kollade denna periods prevvecka... och jag kommer att dö! Men det är som tur fem veckor dit. Vad var det Kyllis sade om att Lärkan människor börjar stressa för provveckan en månad i förtid...

//En ole tehnyt mitään tänään, siivonut pedannut ja tehnyt matikan läksyn. Sitten olen katsonut Melodifestivalenia. Tänään illalla on UMK finaali mutta tietysti minä katson Melodifestivalenin toista osakilpailua. Rakastan Melodifestivalenia ja Euroviisua ja kaikki sen ympäri. Tänään toivotaan Ulrik Muntherille parasta ja toivotaan että hän pääsee finaaliin ja ehkä jopa saa edustaa Ruotsia Euroviisuissa. Huomenna lähden Selloon hankkimaan proteiinipulveria ja illalla on partiokokous ja leivotaan proteiinipatukoita.
Katson tämän jakson koeviikkoa... Tulen kuolemaan! Mutta onneksi siihen on viisi viikkoa. Ja eihän Kyllis sanonut mitään siitä että Lärkanissa ruvetaan stressaamaan koeviikkoa varten kuukausi ennen sitä...//

<3 : Madde

1 kommentar:

  1. Jag trodde att rubriken var 'Trög och ful idag!'.

    SvaraRadera