lördag 16 februari 2013

Skall jag klara detta en sommar?

I Hangö nu då, inget ordentligt nät bara telefonen som hotspot. Och det dummaste av allt är att grannarna har Wi-Fi som vi faktiskt får använda och har lösenordet till, men det vill bara inte fungera. Om jag skall bo här i sommar vet jag inte om jag kommer orka med detta... Fast just nu fungerar hotspotten riktigt bra som tur. Men det är nu kanske det enda negativa här, jag gillar verkligen vår stuga och trots att det inte finns så mycket att göra i Hangö vintertid kan man ändå vara här och chilla.

//Hankoossa ny, täällä ei ole kunnon nettiä vain puhelin hotspottina. Ja tyhmintä on että naapureilla on Wi-Fi jota saadaan käyttää ja johon ollaan saatu salasana mutta se ei vain toimi. Jos asun täällä kesällä en tiedä jos kestän tätä.... Vaikka hotspotti toimii ihan hyvin nytten onneksi. Mutta se nyt on ehkä ainut huono asia täällä, pidän kämpästämme ja vaikka ei Hangossa ole talviaikaan niin paljon tekemistä on kivaa vain chillata täällä.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar