onsdag 6 februari 2013

Huuur coolt som helst!

Alltså ni kan bara inte gissa vad som hände idag! Vi hade temadag idag med temat kommunikation. Det började väldigt roligt med en stand up komiker som påriktigt var så rolig att Vive och jag höll på att dö av skratt, och killarna från tvåan till och med filmade oss då vi skrattade som värst... Sedan skulle vi ha våra worshoppar (JAG KOM INTE MED TILL DEN JAG VILLE!!! :() och min tont Vive hade kollat att det var vår, grupp 9, som bytt klassrum så vi gick till det nya klassrummet. Lite förundrade blev vi över att vi trodde vi skulle ha drama men satt snällt kvar. Efteråt gick vi och kollade och det var grupp 8 som bytt rum så vi hade helt i onödan suttit på en dötråkig föreläsning.

Dagen avslutades med lite film som kanske inte var det helt intressantaste men... Men det allra coolaste var helt klart KAJ KORKEA-AHO! Det var ju såklart till hans föreläsning jag ville, precis som alla andra. Men på Flingan ärende kunde vi ändå gå och tala med honom och kan ni gissa? JAG KOM PÅ BILD MED HONOM!!! Jag vet hur avundsjuka ni alla är men sådant är det.


//Ette voi arvata mitä tapahtui tänään! Meillä oli teemapäivä ja teemana oli kommunikaatio. Alitettiin stand up komiikalla ja se oli niin hauska se tyyppi ja meinattiin Viven kanssa kuolla nauruun siinä, ja kakkosen pojatkin ottivat videon meistä kun naurattiin niin paljon... Sitten meillä oli luento (EN PÄÄSSY SIIHEN MIHIN HALUSIN!!! :() ja Vive olli katsonut että meidän, ryhmä 9, oli vaihtanut huonetta joten mentiin uuteen huneeseen. Vähän mietittiin että eikö maidän pitäisi olla draamassa mutta kiltisti istuttiin sitten siellä. Sen jälkeen mentiin katsomaan ja huomattiin että se oli ryhmä 8 joka oli vaihtanut huonetta joten oltiin ihan turhaan istunut siellä tosi tylsällä luennolla.



Päivän päätteeksi katsottiin elokuvia jotka eivät olleet niin kiinnostavia mutta... Mutta siisteintä oli KAJ KORKEA-AHO! Halusin tietysti hänen luennolleen, ihan kuin kaikki muutkin. Mutta Flingan asioilla voitiin silti mennä puhumaan hänen kanssa ja arvatkaa mitä? PÄÄSIN KUVAAN HÄNEN KANSSA!!! Tiedän miten kateellisia olette mutta sellaista se on.//



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar