fredag 22 februari 2013

Deppelidepp

Som ni säkert förstått for jag inte med killarna till Massilä och det var jag ju såklart deppig. Lite mer deppig blev jag av att de ringde mig på hemvägen, alltså inte över att de ringde utan över att de var på väg till Kyllis och gratta honom på 18- års dagen och jag inte kan följa med. JAG HATAR ATT VARA SJUK!!!! Så här bara degar jag hela dagen igen... Men imorgon blir det sedan nöd första hjälp kurs och sedan till Hangö med Juntti och mamma. Så imorgon är denna tjej inte sjuk!

//Kuten varmasti huomaatte en lähtenyt poikien kanssa Messilään ja siitä olin tietysti surullinen. Vähän surullisemmaksi tulin kanssa äsken kuin he soittivat minulle, ta siin ei siksi että soittivat vaan siitä syystä että sanoivat että lähtevät Kyllikselle onnittelemaan häntä 18- vuotias päivällään ja enhän minä sinnekkään voi tulla mukaan. INHOAN OLLA SAIRAS!!! Joten täällä vain lagaan koko päivän taas... Mutta huomenna minulla on hätä ensi apu kurssi ja sitten Hankoon Juntin ja äidin kanssa. Joten huomenna tämä tyttö ei ole sairas!//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar