lördag 2 februari 2013

Februari

 Februari då och nu får man kolla på Millis kille utan skjorta en hel månad :P Och så är han ju min bästis dessutom.

//Helmikuu siis ja nyt saa katsoa Milliksen poikaystävää ilman paitaa kokonaisen kuukauden :P Ja sitäpaitsi onhan hän bestikseni.//
 Nu har jag bara ett prov kvar men det är matematik... Bara att erkänna att lång matta inte har något gemensamt med högstadiematta.

//Nyt on vain yksi koe jäljellä mutta se on matematiikka... Pitää vain hyväksyä että pitkä matikalla ei ole mitää yhteistä yläastematikalla.//
 Så räkna matta blir det idag, och kanske ta en sväng till Hagalund och hälsa på momi :)

//Elikkä lasken koko päivä ja sitten ehkä lähden visiitille Tapiolaan moikkaamaan mummia :)//
 Firade lite nio månaders dag igår med killen och fick världens gulligaste ros <3

//Vietin eilen yhdeksän kuukauten päivä poikaystävän kanssa ja sain tosi söpön ruusun <3//
Vi kollade på filmen Hachiko och visst var den rörande men jag grät nog inte trots att jag var förberedd eftersom jag hört att den skall vara sorgligare än Marley and Me...

//Katsottiin elokuva Hachiko ja kyllä se oli koskettava mutta en kyllä itkenyt vaikka olin valmistautunut siihen koska olen kuullut että se on surullisempi kuin Marley and Me...//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar