torsdag 25 oktober 2012

Utpumpad och död

Dagens ridlektion gick inte så bra, men bra mycket bättre än förra timmen så förbättring finns. Är helt slut och höll på att somna stående efter att ha duschat. Har redan nu krypit ner under mitt varma duntäcke och skall börja sova. Igår kväll gjorde jag ett svårt men tror rätt beslut. Jag tänker inte vara med i årets julskådespel. Jag skulle jätte gärna villa och tycker det skulle vara kul men jag kom fram till att jag helt enkelt inte har tid och ork och att jag i så fall verkligen skulle bryta ihop. Så tyvärr...

//Päivän ratsastustunti ei mennyt niin hyvin, mutta paljon paremmin kuin viime tunti joten parannusta on. Olen ihan puhki ja nukahdin melkein kun seisin suihkun jälkeen. Olen nyt jo lmpimän peiton alla ja alan kohta nukkumaan. Eilen illalla tein vaikean mutta luuen oikean päätöksen. En aio olla tänä vuonna mukana jouluteatterissa. Haluaisin sitä tosi paljon ja olisi kivaa mutta tulin siihen että minulla ei kerta kaikkiaan ole aikaa ja en jaksa. Joten valitettavasti...//

Puss <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar