måndag 1 oktober 2012

The fall is here

Nu är hösten här! Och för första gången i mitt liv kan jag säga att jag nog väntar lite på det. Helt underbar känsla när jag gick till tåget idag (på vägen hem öste regnet så då var jag inte på lika bra humör...) och bara kollade på att fina färgade löv och gick med min svarta tubhalsduk runt halsen. Jag bestämde på morgonen att nu är det oktober, vilket betyder höst, vilket betyder okej att använda halsduk igen.

//Nyt syksy on täällä! Ja ensimmäistä kertaa elämässäni voin sanoa että odotan sitä vähän. Oli niin ihana tunne kun kävelin tänään junalle (kotimatkalla satoi kaatamall joten silloin oli ihan eri tunnelmat...) ja katoin vain kaikkia ihanan värisiä lehtiä ja oli musta tuubikaulaliina kaulan ympäsi. Päätin aamulla että nyt on lokakuu, elikkä on syksy, elikkä saa taas käyttää kaulaliinoja.//



Halsduken <3

Yllesockorna <3

Myyyys <3 : Madde (P.S Redan nu ett enormt besöksrekord idag!!! Awesome!)

5 kommentarer:

  1. Fixade hit lite folk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack helt massor, nya e allti välkomna :D

      Radera
    2. Jag har min sida på www.rtof.net och www.forum.rtof.net om du är intresserad :)

      Ska ännu jobba med sidan (vet att den är extremt ful) men forumet är ganska bra hittills.

      Radera
  2. Exakt hur många blev det? XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill inte lägga upp några exakta siffror då det egentligen är rätt så lite men för mig känns det otroligt mycket, och dessutom är inte dagen ännu slut... :P

      Radera