måndag 29 oktober 2012

Kul spontant beök

Slutade en halv timme tidigare än vanligt idag, eftersom videon vi skulle se i skolan inte funkade. Så jag hade just lagt mig på sängen med datorn för att kopla av lite innan jag skulle ta tag i skolarbetet när telefonen började ringa; Vive <3 (min bitch) stod det på skärmen och jag blev glad både över att se bilden på henne och mig som jag har då hon ringer och bara annars för att hon ringde. Hon undrade om jag kunde hitta på något idag, jag sade att jag nog borde läsa geografi men att hon nog kunde komma över en stund. Så fick jag lite mys med och massage av min sötnos. Riktigt kul, även om jag inte fick läst fullt så mycket som jag borde, men Patte hjälpte mig även en del över Facebook med saker som jag inte riktigt förstod inom det. Detta lyste upp denna gråa måndag för mig, hoppas ni också har haft åtminstone ett litet ljus idag.

//Lopetettiin puolituntia ennen kuin olisi pitänyt, koska video mitä piti katsoa koulussa ei toiminnut. Joten oli juuri heittäytynyt sängylleni koneen kanssa ja vähän rentoutua ennen kuin piti aloittaa koulutyön kanssa kun puhelin alkoi soida; Vive <3 (min bitch) näytöllä luki ja tulin iloiseksi kuin näin kuvan minusta ja vivestä joka minulla on kun hän soittaa ja sitten tietysti siitä että hän soitti. Hän kysyi jos voisin tehdä jotain tänään, sanoin että pitäisi kyllä lukea maantietoa mutta että hän voi kyllä tulla käymään. Joten sain vähän oleskelua hänen kanssa ja hierontaa häneltä. Tosi kivaa, vaikka en saannut luettua niin pljon jota olin suunnitellut, mutta Patte auttoi minua Facebookin läpi niissä asioissa joita en ymmärtänyt. Nämä asiat valaisivat tämän muuten niin harmaan maantantai päivän minulle, toivottavasti teilläkin on ollut jokin valo tänään.//

Franceska och jag slår varandra med Vives händer (random)

Och så glömde jag för andra veckan i rad att kolla på topmodell... Äsch <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar