onsdag 17 oktober 2012

Min idol

Jag har kommit på vem min idol är! Och då menar jag inte någon som typ Eric Saade, han är bara en artist jag gillar väldigt mycket, utan någon jag verkligen ser upp till och tycker är helt grymt cool. Han är död och har gjort underverk under sitt liv. Hans namn är Walt Disney! Denna man är någon jag ser upp till så mycket och jag kan inte fatta hur någon kan ha gjort och sagt så mycket underbart och klokt. Jag är ett evigt barn när det gäller Disney filmer och de har en stor plats i mitt hjärta. Favorit filmen är Lejonkungen och tätt där efter Tarzan och man kan se Disney filmer hur många gånger som helst och man blir aldrig för gammal för dem!

//Olen löytänyt idolini! Ja nyt en tarkoita tyyppi kuten Eric Saade, hän on vain laulaja josta pidän erittäin paljon, vain joku jota pidän esikuvana ja on mielestä super cool. Hän on kuollt ja on tehnyt ihmeitä elämänsä aikana. Hänen nimensä on Walt Disney! Tämä mies on minun esikuvani ja en voi tajua miten hän on voinnut tehdä ja sanoa niin paljon ihanaa ja viisasta. Olen ikuinen lapsi kun on kyse Disney elokuvista ja niillä on iso osa sydämessäni. Lempi elokuva on Lejonakuningas ja hyvänä kakkosena Tarzanja Disney elokuvia voi katsoa vain uudestaan ja uudestaan ja niille ei tuu koskaa liian vanhaksi!//



<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. walt disney är en av mina stora förebilder, är en riktig disney slukare <3 men på personligt plan var han nu inte någon toppen kille, han rökte som en skorsten tillexempel. men mycket har han skapat trots att allt började med en liten mus...

    SvaraRadera
    Svar
    1. a nå d visste ja int mn helt samma han e cool :P

      Radera