lördag 27 oktober 2012

MJAU!

Hejhopp från en betydligt gladare tjej! Måste bara ha havt någon emotionell dag igår, INTE KUL, men nu är den förbi och det är en ny dag att leva. Har gjort alla psykologianteckningar jag hade i planerna! Säkert första gången jag har kunnat följa någon plan som jag gjort upp för skolarbetet, STOLT. Och vet ni vad? SOLEN SKINER OCH ALLT ÄR BRA, MUMINDALEN ÄR VACKER IDAG! Himlen är blå och det finns ännu lite snö och frost kvar så tror jag skall ta kamaran och gå ut lite. Länge sedan jag tog en fotopromenad, kul.

//Heipparalla paljon iloisemmalta tytöltä! Oli van eilen joku psyykinen päivä, EI KIVA, mutta nyt se on ohi ja on uusi päivä elää. Olen tehnyt kaikki psykologian muistiinpanot jotka olin suunnitellut! Varmaan ensimmäinen karta kun olen tahnyt kaiken mitä olen suunnitellut koulutyössä, YLPEÄ. Ja tiedättekö mitä? SOLEN SKINER OCH ALLT ÄR BRA, MUMINDALEN ÄR VACKER IDAG! Taivas on sinine ja jäljellä on vielä vähän lunta ja hallaa joten luulen että otan kameran ja menen ulos. EN ole pitkään aikaan mennyt kuvauskävelylle, hauskaa.//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar