fredag 19 oktober 2012

Mitt höstlov so far

Igår hade jag ridlektion som vanligt (inga mer kommentarer på den, kändes inte riktigt bra..) och sedan på kvällste till äldsta syrran och hennes pojkväns nya lägenhet. Super najs lägenhet!
Idag har jag satsat psykologi och gjort servettringar som jag skall pyssla med mina scoutungar på söndagen. Snart mat och sedan iväg till Helsinki Intenational Horse Show med Millis. KUL!

//Eilen oli ratsastustunti kuten aina (ei enempää kommentteja siitä, ei oikein tuntunut hyvältä..) ja sitten vanhemman siskon ja hänen poikaystävän luo iltateelle heidän uudessa kämpässä. Tosi kiva kämppä!
Tänään olen panostanut psykologiaa ja tehnyt lautaliinarenkaita, askartelen semmoisia prtiotten kanssa sunnuntaina. Kohta ruokaa ja sitten Helskini International Horse Showhon Milliksen kanssa. KIVAA!//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar