fredag 26 oktober 2012

Du vet vad jag behöver och jag skulle inte klara det utan dig

Början på träningarna var hemska, kunde knappt hålla gråten där (igen ingen aning). Men Vive räddade mig. Kalla henne min fru, min bitch eller bara en bästa kompis men hon är guld värd. I de små pauserna körde vi lite privat deeptalk och jag fick öppna mig för henne. Efteråt var vi ensamma i omklädningsrummet och väntade på skjuts. Då talade vi ännu lite mera och hon kramade mig hårt och länge och jag fick en axel att gråta ut mot (bokstavligen). Tack för att du finns gulle <3.


//Harkkojen alku oli hirveetä, pystyin nippa nappa pidättelemään kyyneleitä (ei taaskaan mitään hajua miksi). Mutta Vive pelasti minut. Kutsu hänet vaimokseni, my bitchiksi tai vain parhaaksi kaveriksi mutta hän on kulan arvoinen. Pieneissä tauoissa puhuttiin vähän deeptalkia ja sain avautua hänelle. Jälkeen olimme kahdestaan pukkarissa odottamassa kyytiä. Puhuttiin silloinkin vähän enemmän ja hän halasi minua kovaa ja pitkään ja sain itkeä hänen olkapäätä vasten (kirjaimellisesti). Kiitos että olet olemassa kulta <3.//
Puss tjejen <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar