måndag 8 oktober 2012

Tomorrow...

I morgon börjar den nya perioden på riktigt, en femtedel av gymnasie ettan är förbi och jag har klarat det lätt. Men idag behöver jag inte ännu tänka på någon skola, skall bara ta och kolla på Finlands next top model och ta det lugnt. Efter skolan i morgon blir det badminton med pojkvännens familj (Cappe om du läser detta så var inte så orolig, jag lovar att inte spöa dig alltför hårt...). En sak jag lite undrar över bara är statistiken, den steg i höjden förra veckan och nu har den igen sjunkit, jag undrar bara ved det var för boost som hände och sedan bara försvann...

//Huomenna uusi jakso alkaa oikeasti, viidesosa lukion ensimmäisestä luokasta on ohi ja olen selvinnyt hyvin. Mutta tänään ei vielä tarvitse mittiä mitään koulua, aion vain katsoa Suomen huippumalli haussa ohjelmaa ja ottaa rennosti. Koulun jälkeen huomenna on luvassa sulkapalloa pojkaystävän perheen kanssa. Yksi asia jota mietin on blogin tilastoja, ne nousi viime viikolla tosi korkeaksi ja nyt ne taas laski, ihmettelen vain mikä se boosti oli ja sitten se vain katosi...//



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar