söndag 28 oktober 2012

Amazing horse

Hopptävlingar idag alltså, och tredje plats! Han är bara för fin min Roope, och det var rätt tajt till tvåan så är verkligen mer än nöjd. Han hade en massa energi på framhoppningen och grundomgången gick nästan lite för fort så orkade han inte hålla farten uppe hela vägen så omhoppningen var lite långsammare men det gick så fint ändå att jag är helt super lycklig. Min första tävling med Roope faktiskt (trots att jag önskat honom till varje tävling utom förra dressyr) och jag hoppas att det blir fler framöver.

(Inga Bilder från idag...)
//Estekisat tänään siis, ja kolmas sija! Se on vaan niin hieno mun Roope, ja oli aikapieni väli kakkaoseen joten olen todellakin enemmän kuin tyytyväinen. Sillä oli verkassa paljon energiaa ja perusradalla mentiin melkein vähän liiankin kovaa joten uusinnassa hän ei oikein jaksanut pitää sama vauti päällä mutta meni niin hienosti kuitenkin että olen tosi onnellinen. Ensimmäinen kilpailuni Roopella (vaikka olen toivonnut sitä kaikkiin kisoihin paitsi viime koulukisoihin) ja toivon että on luvassa enemmän jatkossa.//

<3 : Madde





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar