fredag 26 oktober 2012

Jag har inga vänner...

Nå nej, jag har världens finaste vänner men jag kan int låta bli att känna mig lite ensam idag. Precis alla mina kompisar har planer idag, det är filmkvällar och EYP och jobb och sleepovers och gå på kaffe och jag vet inte vad. Och vad gör jag? Läser psykologi! Det är inte direkt det att jag inte råkar göra någonting idag, utan mera det att precis alla andra gör något kul, utom jag... Har just nu annars också en sådan period då jag är extremt ledsen och nere för allting, vet inte varför men har otroligt lätt till gråt och är väldigt trött och stressar and you name it.  Fick några verkligen behövda kramar idag, about 1000 av Vive, några av Inkku och av Sofia och även en av Lillen. De är bara bäst och trots att jag var ledsen visste jag att jag har otroligt tur att jag har sådana vänner som bryr sig om mig, fastän jag samtidigt kände mig ensam visste jag att de var där.

//Nå ei, minulla on maailman ihanimmat ystävät mutta tuntuu silti aika yksinäiseltä tänään. Ihan kaikki muut tekevät jotain tänään, on leffailtoja ja EYP ja töitä ja sleepoverit ja kahfvilla käymistä ja kaikkea. Ja mitä minä teen? Luen psykologiaa! Ei ole silleen se että en tee tänään mitään, vain se että ihan kaikki muut tekevät jotain kivaa päitsi minä... Nyt on muutenkin sellainen aika että olen tosi surullinen ja alhaalla päin kaikesta, en oikein tiedä miksi mutta itken tosi helposti ja olen tosi väsynyt ja stressaan and you name it. Sain tänään haleja koulussa joita tarviin oikeasti, suunnilleen 1000 Viveltä, muutama Inkulta ja Sofialta ja myös yksi lilleniltä. Ne on vain ihanparhaita ja vaikka olin surullinen tiesin että minulla on tosi onni että minulla on ystäviä jotka välittävät minusta,  vaikka tuntui yksinäiseltä tiesin että ne on siellä.//



<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Maddeeeee :((( Ja ska börja krama dej ännu mera <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voooi Inku du e ba fö sööt <3 mn mera kramar tar ja gärna imot, fast d va ba igårsom ja hade så emotionell da att d behövdes mycke :)

      Radera